Marki własne i marki prywatne
Gdzie Biedronka chodzi doić roślinne mleko? Marki własne dyskontera liderami rynku w kategorii roślinnych alternatyw 22.08.2025 / 13:21
Sprzedaż marek własnych zostanie ograniczona?! Prezes UOKiK zajął się tematem 21.08.2025 / 16:38
Czekolada, praliny, batoniki i wafelki. Luksusy tylko z promocji? 14.08.2025 / 14:54
Producent kosmetyków chwali się dużą sprzedażą do sklepów sieci Rossmann 11.08.2025 / 17:50
Hebar celuje w 100 mln zł przychodu do 2030 r. Firma widzi potencjał w markach własnych 05.08.2025 / 16:46
Lidl poluje na młodych klientów Coca-Coli i PepsiCo. To strategicznie zaplanowana ofensywa marki własnej 04.08.2025 / 18:39
Takiego sklepu Lidla jeszcze nie było! Sieć otworzyła pierwszą placówkę nowego typu 01.08.2025 / 11:11
Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł 24.07.2025 / 17:31
Paweł Jachowski
Łukasz Stępniak
Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Dino – lokalny bohater czy killer małych sklepów? Komu naprawdę odbiera klientów?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o ekspansji