Prognozy na 2024
Pieczywo może być droższe i gorszej jakości. Niepokojące prognozy branży na 2024 rok 27.11.2023 / 13:15
Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów: Konsumenci zmieniają swoje zwyczaje zakupowe 27.11.2023 / 11:15
Rok 2024 będzie rokiem wsparcia polskiego handlu? Szef KZRSS Społem liczy na dofinansowanie spółdzielczego handlu przez nowy rząd 25.11.2023 / 15:04
Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: nadal około połowa zamówień w Polsce składana jest telefonicznie, co stanowi ogromny potencjał do rozwoju 22.11.2023 / 19:09
Małgorzata Więch, członek zarządu PSD o nowych celach sieci sklepów Gama 21.11.2023 / 10:46
Carlos Silvan, Glovo Polska: Spodziewamy się, że rywalizacja na rynku usług dostaw będzie nadal bardzo intensywna 20.11.2023 / 19:50
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ: W nadchodzących miesiącach konsumenci będą w stanie wydać więcej na FMCG 20.11.2023 / 14:08
Trendy w 2024 roku decydujące o sukcesie w sprzedaży. Co poza zastosowaniem sztucznej inteligencji pomoże dotrzeć do konsumentów? 16.11.2023 / 13:51
Łukasz Rawa
Magdalena Stosio-Róg

Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Dino – lokalny bohater czy killer małych sklepów? Komu naprawdę odbiera klientów?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o ekspansji