Rynek przypraw i sosów

Anna Tarasiuk, Kraft Heinz: Konsumenci mają dość pokazywania im w reklamach perfekcyjnego świata 30.11.2023 / 13:41

Kraft Heinz mocno odświeża zespół kierowniczy. Koncern ma nowy plan strategiczny 17.11.2023 / 17:00

Dr. Oetker oskarżany w Polsce o odświeżanie produktów. To mocne uderzenie w wiarygodność marki 12.11.2023 / 17:46

Ukryte koszty systemów żywnościowych są niezwykle wysokie. Jak sobie z nimi poradzić? 06.11.2023 / 12:13

Krzysztof Pawiński, Maspex: Urzędnicze twierdzenie, że CIT nie może być prosty, to bzdura 28.10.2023 / 14:56

Marka Pudliszki rozpoczęła nową kampanię reklamową. Wybrano niezręczne hasło? 10.10.2023 / 15:27

Najwięksi płatnicy podatku CIT wśród producentów z branży spożywczej i FMCG 04.10.2023 / 18:55

Czy Nutri-Score łamie zbiorowe interesy konsumentów? W tej sprawie wypowie się UOKiK 30.08.2023 / 18:31

Stokrotka: Mocna optymalizacja kosztów i sieci sklepów. W 2025 r. firma niemal podwoi wydatki inwestycyjne
Makro, Castorama, Carrefour, Eurocash… zwolnienia w sieciach handlowych obejmują tysiące pracowników. Jak tłumaczą się firmy?
Spółka franczyzobiorcy sklepów SPAR w Polsce upada. Firma notuje milionowe straty
Nowe sklepy Dino w 2025. LISTA 100 marektów, które są otwarte i budowane
Kaufland zmienia swój dział marketingu. Idzie śladem Lidla