Wywiady i opinie
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Zmiany klimatu to nie przelewki 13.08.2025 / 18:30
Musy owocowe i żele w saszetkach. Maspex chce wykorzystać trendy napędzane wygodą i zapotrzebowaniem na szybkie przekąski [WYWIAD] 12.08.2025 / 13:15
Hebar celuje w 100 mln zł przychodu do 2030 r. Firma widzi potencjał w markach własnych 05.08.2025 / 16:46
Intermarche i Bricomarche z dużymi ambicjami w Polsce! W planach szybkie osiągnięcie 20 mld zł przychodów 31.07.2025 / 09:31
Dariusz Czech, Maspex: Tymbark idzie łeb w łeb z Coca-Colą! [WYWIAD] 30.07.2025 / 15:53
Marta Jabłonowska, Jysk: Polski klient wciąż potrzebuje pełnego doświadczenia zakupowego [WYWIAD] 25.07.2025 / 12:51
Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD] 17.07.2025 / 16:02
Rafał Brzoska wieszczy koniec zakupów na klasycznych marketplace‘ach! 17.07.2025 / 11:17
Konrad Kaszuba
Łukasz Stępniak
Magdalena Stosio-Róg
Michał Kokoszkiewicz
Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Dino – lokalny bohater czy killer małych sklepów? Komu naprawdę odbiera klientów?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o planach ekspansji