Innowacje i strategie asortymentowe

Starbucks chce mieć udział w rosnącym rynku produktów wysokobiałkowych. Marka wchodzi w kategorię napojów proteinowych 13.01.2025 / 15:50

Sieci handlowe w pułapce rosnących kosztów. Jakie strategie zastosują detaliści w 2025 r.? [BAROMETR RETAIL] 10.01.2025 / 10:27

Biedronka pójdzie drogą Żabki i zostanie królową cateringu? Firma wprowadzi na rynek nową markę [TYLKO U NAS] 16.12.2024 / 15:29

Sieci handlowe zmieniają strategie promocyjne ze względu na gwałtowny skok cen masła. Jak sklepy wykorzystują „maślaną panikę” wśród klientów? 13.12.2024 / 10:39

Top10 globalnych trendów żywnościowych 2025. Kto chce być na czasie i orientować się w nowinkach, musi się zapoznać 12.12.2024 / 14:01

Sałata i zioła z wody, czyli SVI buduje skalę biznesu. Polski potentat upraw hydroponicznych podwaja moce produkcyjne i zapowiada kolejne inwestycje 28.11.2024 / 18:40

Branże spożywcza i kosmetyczna w sojuszu. Skąd wziął ten alians i kto może na nim zarobić? [ANALIZA] 06.11.2024 / 12:14

Unilever zwiększa sprzedaż w Europie dzięki trendom na TikToku i stawia na self-care konsumenta 17.10.2024 / 13:33

Książulo został ambasadorem Pepsi. To jego pierwsza współpraca z tak dużą marką
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Eurocash inwestuje w Delikatesy Centrum. Sieć otrzyma zaawansowane chmurowe narzędzie do zarządzania kategoriami
Armagedon w handlu! Zyski sieci dyskontów i supermarketów zmalały o połowę. Spadły też przychody ze sprzedaży [ANALIZA]
Biedronka gotowa na wakacje! Całodobowe sklepy, rozszerzony asortyment, autobusy dowożące klientów...