Trendy demograficzne i społeczeństwo

Czy „łamanie zasad” ma przyszłość w branży FMCG? Moda na ‘rule rebellion‘ - przyciągnie konsumentów do nowych trendów w żywności 18.10.2024 / 10:38

Zalando wprowadza pierwszą kolekcję adaptacyjną dla dzieci 27.09.2024 / 13:44

Od zielonej transformacji nie ma odwrotu. Czego chcą konsumenci, a co przewidują sprzedawcy i właściciele marek? 20.09.2024 / 10:33

Dostawcy i sieci handlowe muszą rozwinąć silver marketing. Jak dotrzeć do grupy konsumentów 50+? 09.09.2024 / 17:52

Klienci sklepów dziecinnieją! Dlaczego dorośli kupują coraz więcej zabawek i co to oznacza dla rynku FMCG? 23.08.2024 / 15:52

Akcja "Back to school" świetną okazją do budowy relacji sklepów i marek producenckich z młodymi konsumentami 21.08.2024 / 10:46

ETS2 podniesie koszty życia w Polsce. Jakie będą konsekwencje dla rynku FMCG? 20.08.2024 / 11:00

Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Na rynek FMCG wraca popyt. Konsument nie potrzebuje tylu promocji, ale i tak je dostanie 14.08.2024 / 12:53

Stokrotka: Mocna optymalizacja kosztów i sieci sklepów. W 2025 r. firma niemal podwoi wydatki inwestycyjne
Spółka franczyzobiorcy sklepów SPAR w Polsce upada. Firma notuje milionowe straty
Makro, Castorama, Carrefour, Eurocash… zwolnienia w sieciach handlowych obejmują tysiące pracowników. Jak tłumaczą się firmy?
LISTA 100 nowych sklepów Dino w 2025. Zobacz, gdzie sieć buduje i otwiera markety
Kaufland zmienia swój dział marketingu. Idzie śladem Lidla