E-commerce

Orlen Paczka nawet w sobotę. Operator uruchamia nową usługę dla sklepów 19.06.2025 / 08:35

Wielkie rzeczy zaczynają się od detali – o sile codziennych produktów w firmie 18.06.2025 / 08:55

Współpraca Poczty Polskiej i Temu budzi obawy. „Musiało się to odbyć poza wiedzą rządu” 16.06.2025 / 08:58

Amazon staje się coraz ważniejszym miejscem sprzedaży dla polskich eksporterów z segmentu MŚP 15.06.2025 / 11:38

Koniec porzuconych koszyków! 10 sprawdzonych strategii na odzyskanie klientów i zwiększenie konwersji w Twoim e-sklepie 13.06.2025 / 11:16

E-commerce to nie hipermarket! Sklepy internetowe przerażone planami polskiego rządu dotyczącymi rozszerzenia podatku handlowego 12.06.2025 / 14:54

Żabka uważa, że jak zakup ci się nie podoba, to możesz go zwrócić. Sieć dodała do oferty kolejnego partnera 12.06.2025 / 14:09

Olbrzymia kara dla OLX od prezesa UOKiK. Kuriozalny algorytm zniekształcał oceny klientów! 12.06.2025 / 11:12

Stokrotka: Mocna optymalizacja kosztów i sieci sklepów. W 2025 r. firma niemal podwoi wydatki inwestycyjne
Makro, Castorama, Carrefour, Eurocash… zwolnienia w sieciach handlowych obejmują tysiące pracowników. Jak tłumaczą się firmy?
Spółka franczyzobiorcy sklepów SPAR w Polsce upada. Firma notuje milionowe straty
Nowe sklepy Dino w 2025. LISTA 100 marektów, które są otwarte i budowane
Kaufland zmienia swój dział marketingu. Idzie śladem Lidla