Narzędzia wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji są coraz powszechniej wykorzystywane przez firmy specjalizujące się w transporcie drogowym. Rola rozwiązań cyfrowych rośnie, ponieważ ich stosowanie oznacza wymierny wzrost konkurencyjności firmy. Komentuje Tomasz Weber, Head Of Corporate Communications, Girteka Group.
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem