Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Od kasjera do menedżera. Biedronka rozpoczęła program "Akcja Operacja", dzięki któremu można awansować na kierownicze stanowisko
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]