Biedronka audytuje dostawców na potęgę. Po co sieć robi tyle kontroli? Tylko w 2023 roku Biedronka przeprowadziła łącznie 8935 audytów bezpieczeństwa żywności w sklepach oraz 1833 u dostawców produktów świeżych i marek własnych. Dlaczego operator tak mocno kontroluje dostawców i sklepy?
Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ] 13.11.2024 / 11:09
Czy roślinne zamienniki mięsa można nazywać kiełbasą, boczkiem lub pasztetem? Jest wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE! 04.10.2024 / 12:27
Ferrero wchodzi w nową kategorię produktową. Czy firma wprowadzi roślinną Nutellę do sklepów w Polsce? 04.09.2024 / 20:54
Artykuł sponsorowany Bilety na konferencję Plant-Powered Perspectives 2024 już w sprzedaży 02.09.2024 / 14:29
Łukasz Rawa Na rynku spożywczym pojawia się coraz mniej prawdziwych innowacji. AI może to zmienić? 03.06.2024 / 16:36
Ferrero wypuści na rynek... roślinną Nutellę. Przełomowy moment w historii włoskiego giganta słodyczowego 21.05.2024 / 16:58
Rewe otwiera swój pierwszy wegański supermarket. W asortymencie wyłącznie produkty roślinne 16.04.2024 / 10:09
Rynek roślinnych zamienników mięsa i nabiału w Polsce szybko rośnie. Dyskonty zdominowały dystrybucję produktów plant-based 04.04.2024 / 17:55
Nowy rząd planuje uregulować rynek marki własnej. Wiceminister rolnictwa Stefan Krajewski odpowiada na pytanie jak mogą wyglądać ograniczenia 20.03.2024 / 10:29
Sieć handlowa kończy z promocją na mięso z powodów etycznych i zamierza ograniczać jego sprzedaż w kolejnych latach 20.03.2024 / 08:52
Najważniejsze spotkanie branży mięsnej i sektora roślinnych alternatyw już za nami 18.03.2024 / 20:53
KMiRA 2024: Branża mięsna spiera się z producentami bezmięsnych alternatyw o nazewnictwo. Czy możliwe jest rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkich? 14.03.2024 / 13:08
Grzegorz Kozieja, BNP Paribas na KMiRA 2024: skala inwestycji w rynek roślinnych alternatyw rośnie 14.03.2024 / 11:42
Roślinne kiełbasy, salcesony i rolady na cenzurowanym? Branża mięsna nie daje za wygraną w sprawie nazewnictwa produktów 30.01.2024 / 16:56
Tarczyński rozpoczyna przegląd opcji strategicznych! Firma poszukuje najkorzystniejszego modelu dalszego rozwoju 26.01.2024 / 19:51
Sprzedaż zamienników nabiału w Polsce mocno w górę, znacznie powyżej inflacji. Zdecydowana dominacja dyskontów 22.01.2024 / 08:34
13.11. Nowe zagraniczne marki wchodzą na polski rynek handlowy. Sieci nie boją się wzrostu cen. Kiedy przyjdzie szczyt podwyżek?
21:06 Nowe zagraniczne marki wchodzą na polski rynek handlowy. Sieci nie boją się wzrostu cen. Kiedy przyjdzie szczyt podwyżek?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Auchan w ramach restrukturyzacji zwolni blisko 2400 pracowników. W samych tylko sklepach pracę straci ponad 900 osób
Branża mięsna apeluje do MRiRW. Kolejny rozdział sporu w sprawie nazewnictwa produktów roślinnych 12.01.2024 / 13:04
Sokołów w rok wprowadził do sprzedaży... 120 nowości. Firma zapowiada inwestycje w 2024 r. 11.01.2024 / 17:29
Aktywiści zapytali Biedronkę, Lidla, Dino, Żabkę i Kaufland o ograniczanie sprzedaży mięsa. Nie doczekali się odpowiedzi od żadnej z sieci 11.01.2024 / 13:35
Łukasz Rawa Producenci zabrali głos ws. zakazu używania mięsnych nazw dla żywności roślinnej. Jakie są ich opinie i uwagi? 09.01.2024 / 13:25
Połowa Europejczyków twierdzi, że będzie jeść mniej mięsa. Co to oznacza dla rynku produktów roślinnych? 20.12.2023 / 14:49
Co dalej z zakazem używania mięsnych nazw dla produktów roślinnych? Czy strona społeczna ma jeszcze czas na uwagi? 15.12.2023 / 15:15
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Auchan w ramach restrukturyzacji zwolni blisko 2400 pracowników. W samych tylko sklepach pracę straci ponad 900 osób