E.Leclerc z nową strategią marki i wizją rozwoju sieci. Co zmiany oznaczają dla dostawców i klientów? Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska zdradza szczegóły projektu Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska opowiada o nowej strategii sieci w obszarze strategii asortymentowej, w tym współpracy z dostawcami, transformacji cyfrowej, zmian w sklepach i poprawie oferty dla klientów.
Na rynku drogeryjnym wielu dostawców napotyka na barierę popytową, co hamuje inflację, a nawet obniża niektóre ceny [OPINIA] 11.01.2025 / 12:08
Marian Owerko, FoodWell: Konsumenci zwracają się w stronę produktów markowych. Będziemy ich witać z otwartymi ramionami 11.01.2025 / 08:00
Robert Rękas, PSH Lewiatan: Rok 2025 będzie stał pod znakiem walki o uwagę klienta, o wolumen i o marże 10.01.2025 / 14:25
Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów [WYWIAD] 09.01.2025 / 12:41
Konrad Kaszuba Yann Belgy, ID Logistics Polska: Potrzebne jest holistyczne spojrzenie na cały proces logistyczny 07.01.2025 / 17:09
Szymon Mordasiewicz, CPS GfK/YouGov: Nie widzę szans na wzrosty w kanale hipermarketów, o ile nie nastąpi rewolucja redefiniująca ten format 02.01.2025 / 11:22
Branża mięsna w błędnym kole! W kondycję sektora mocno uderzyły wysokie koszty pracy i energii oraz niestabilne ceny 27.12.2024 / 13:18
Konrad Kaszuba Konrad Wacławik, NielsenIQ: Branża handlowa potrzebuje stabilizacji i przewidywalności 26.12.2024 / 08:10
Konrad Kaszuba Alexandre Saussard, Auchan Polska: Firmy handlowe muszą uważniej zarządzać swoimi zasobami 25.12.2024 / 08:00
Konrad Kaszuba Agnieszka Zychora, Allegro: Rośnie znaczenie e-platform na rynku FMCG 24.12.2024 / 08:00
Konrad Kaszuba Wojciech Krok, Żabka Future: Teza, że quick-commerce umarł, idzie za daleko 23.12.2024 / 13:40
Wojciech Łubieński, prezes Aldi Polska mówi wprost, co będzie kształtować branżę handlową w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądać wojny cenowe 23.12.2024 / 13:30
Dariusz Stolarczyk, Grupa Eurocash: W 2025 r. ważna będzie innowacyjność i koncentracja na potrzebach konsumenta 23.12.2024 / 12:42
Krzysztof Tokarz, Specjał: Wszyscy walczą o obroty, często kosztem marży [PROGNOZA] 23.12.2024 / 12:33
Konrad Kaszuba Adam Skrzypek, General Manager Glovo w Polsce: Cyfryzacja handlu nabierze jeszcze większego tempa 22.12.2024 / 08:00
Konrad Kaszuba Arūnas Zimnickas, Stokrotka: Stawiamy na większe placówki w formacie supermarket 21.12.2024 / 08:00
Konrad Kaszuba Brian Olesen, CEO Netto Polska: W 2025 r. niezbędny będzie wyostrzony zmysł predykcji 19.12.2024 / 15:37
Konrad Kaszuba Paweł Piątek, Danone: Prawie wszystkie rynki, na których działamy, rozwijają się i zakładamy, że trend ten utrzyma się w nadchodzącym roku 19.12.2024 / 12:05
Konrad Kaszuba Krzysztof Szponder, Kaufland Polska: W 2025 r. wojna cenowo-promocyjna utrzyma swoją intensywność 19.12.2024 / 10:33
Tomasz Wilkoń, Rabat Detal: System kaucyjny w obecnym kształcie to gwóźdź do trumny detalu tradycyjnego 13.12.2024 / 12:04
Paweł JachowskiŁukasz Stępniak Żabka, czyli iPhone z klocków Lego. Wywiad z Adamem Manikowskim, dyrektorem zarządzającym Żabka Polska 13.12.2024 / 09:39
Łukasz Stępniak Rabat Detal chce utrzymać wysokie tempo ekspansji, ale potencjał rynku jest ograniczony 10.12.2024 / 17:32
13.01. E.Leclerc z nową strategią marki i wizją rozwoju sieci. Co zmiany oznaczają dla dostawców i klientów? Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska zdradza szczegóły projektu
13.01. Grupa Muszkieterów chce w 2025 r. przekroczyć granicę 11 mld zł przychodów. Ambitny plan otwarć w sieciach Intermarche i Bricomarche
13:31 E.Leclerc z nową strategią marki i wizją rozwoju sieci. Co zmiany oznaczają dla dostawców i klientów? Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska zdradza szczegóły projektu
12:51 Grupa Muszkieterów chce w 2025 r. przekroczyć granicę 11 mld zł przychodów. Ambitny plan otwarć w sieciach Intermarche i Bricomarche
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Łukasz Stępniak Rabat Detal buduje ekosystem konsumencki, który ułatwi konkurowanie z sieciami korporacyjnymi 06.12.2024 / 12:32
Magda Głowacka Empik mocno inwestuje w rozwój marketplace‘u. Mirosław Drab zdradza plany i cele firmy [WYWIAD] 05.12.2024 / 14:43
Ceny przed świętami znacząco nie podskoczą. Armagedon może nadejść po nowym roku za sprawą Donalda, wcale nie Tuska 05.12.2024 / 12:16
Łukasz Stępniak Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska: Firmy handlowe muszą uważniej zarządzać swoimi zasobami [WYWIAD] 05.12.2024 / 10:27
Paweł JachowskiŁukasz Stępniak Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan: W kolejnych latach w handlu spożywczym nie będzie łatwo [WYWIAD] 29.11.2024 / 12:10
Przejęcie SPAR Polska przez GK Specjał. Prezes Krzysztof Tokarz ujawnia plany wobec przejętej sieci. Inwestycje będą spore a rozwój dynamiczny [WYWIAD/TYLKO U NAS] 26.11.2024 / 19:06
Reklamy piwa głównym winowajcą przedwczesnej inicjacji alkoholowej nieletnich. Swoje za uszami mają też pobłażliwi sprzedawcy 21.11.2024 / 19:22
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową