Wywiady i opinie

Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Wojna cenowa na rynku jeszcze nigdy nie była tak silna 21.02.2025 / 17:47

Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 21.02.2025 / 15:40

Adam Manikowski, Żabka Polska: Gramy w innej lidze niż dyskonty, a na rynku convenience gramy sami ze sobą 20.02.2025 / 14:21

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Koncentrujemy się na budowaniu zdrowego biznesu sieci franczyzowej Odido w koncepcie Elevate 19.02.2025 / 15:26

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: W tym roku mały format będzie pod niezwykle silną presją. Sklepy poniżej 40 mkw. od lat radzą sobie najsłabiej 17.02.2025 / 17:22

Marian Owerko, FoodWell nt. rządowych planów inwestycji i deregulacji: Inwestując w gospodarkę, trzeba pamiętać, że drugiej Mety czy Googla nie zbudujemy 12.02.2025 / 18:53

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD] 12.02.2025 / 15:06

"Sufit” dla Stokrotki jest jeszcze daleko! Mirosław Wawryszczuk o ambitnych planach rozwoju sieci supermarketów 12.02.2025 / 11:26

Pracownicy Biedronki wściekli na zmiany w premiach. Solidarność w akcji [NASZ NEWS]
Stokrotka ze spadkiem zysku netto o ponad 1000 proc. Niewielki wzrost liczby sklepów sieci
Dino wybuduje ogromny magazyn na południu Polski. To tam sieć otworzy jeszcze więcej sklepów?
Amazon wytacza broń przeciwko Temu. Wprowadza Haul do Europy
Carrefour przebija Żabkę!? Franczyza bez wkładu własnego i gwarantowane niemal 30 tys. dla każdego franczyzobiorcy