Retailtech i nowe technologie
ChatGPT rewolucjonizuje dostawy jedzenia. Uber i DoorDash wchodzą do świata sztucznej inteligencji 26.10.2025 / 09:00
In-Store Retail Media kontra Digital-Out-of-Home – jaka jest różnica? 24.10.2025 / 13:49
Kto naprawdę decyduje o trasie i zarobkach kurierów? Wolt ujawnia działanie swoich algorytmów 24.10.2025 / 10:37
Sieć DM inwestuje w zdrowie i cyfrową przyszłość. Rekordowe wyniki i ambitne plany rozwoju 23.10.2025 / 22:56
Personalizacja w logistyce e-commerce – case study FM Logistic i Lindt 23.10.2025 / 12:28
Pamiętajmy od podstawach. Dlaczego wyniki wyszukiwania są wciąż kluczowe dla retail mediów? 23.10.2025 / 11:39
Agentura w sieci. Czy agentic AI rzeczywiście zrewolucjonizuje handel? 23.10.2025 / 11:12
Czy polski handel znalazł w retail mediach nowe przychodowe eldorado? 23.10.2025 / 08:46
Konrad Kaszuba
Paweł Jachowski
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Żabki będą odwiedzać lotne brygady. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sprzedaż Eurocashu w dół! Paweł Surówka: Wyniki są poniżej naszych oczekiwań
Eurocash zamyka ponad 100 sklepów Delikatesy Centrum. To jeszcze nie koniec
Czy Dino łamie prawo pracy? Pracownicy sieci bez świadczeń socjalnych