Na rynku detalicznym toczy się bezpardonowa walka o konsumentów i ich lojalność. Zwycięstwo w niej zapewni sobie ten, kto zaoferuje klientom nie tylko atrakcyjne ceny, ale i odpowiednio skrojony garnitur marek, wyposażonych w atrybuty, które przemawiają do kupujących. Jak go stworzyć? Odpowiedź na to pytanie uzyskasz podczas kongresu Retail Trends 2025.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Prezes właściciela Netto mówi o kradzieżach w sklepach. „Kradną osoby, których byśmy o to nie podejrzewali”
Sieć dyskontów Action testuje kasy samoobsługowe w polskich sklepach [NASZ NEWS]
System kaucyjny od zaplecza: operatorzy i dostawcy urządzeń spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta