W branży produktów mrożonych marki prywatne są w nieznacznym odwrocie. Zasadniczo im więcej poważnych, brandowych graczy w danej kategorii, tym niższy udział marek własnych. Dodatkowo, im większa jest aktywność marketingowa producentów marek, tym trudniej jest markom własnym walczyć o udziały, nawet pomimo niższej ceny. Komentuje Maciej Włodarczyk, prezes spółki Iglotex.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Prezes właściciela Netto mówi o kradzieżach w sklepach. „Kradną osoby, których byśmy o to nie podejrzewali”
Sieć dyskontów Action testuje kasy samoobsługowe w polskich sklepach [NASZ NEWS]
System kaucyjny od zaplecza: operatorzy i dostawcy urządzeń spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta