Do portfolio produktów marki Starbucks dostępnych w Polsce dołącza napój proteinowy z kawą. Za jego produkcję i dystrybucję odpowiada firma Arla Foods, która jest oficjalnym partnerem Starbucks’a w tym zakresie w całym regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. Gdzie i od kiedy nowy napój będzie dostępny?
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
System kaucyjny od zaplecza: operatorzy i dostawcy urządzeń spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta