Siedem lat temu na półki sklepowe w Żabkach trafiły pierwsze towary produkowane wyłącznie dla tej sieci. Od tamtego czasu mocno postawiła ona na rozwój produktów marki własnej, w efekcie czego, ma ich dziś w swojej ofercie kilkaset. Dyrektor zarządzający Żabka Polska zapewnia, że firma nie zwalnia tempa, dbając zarówno o walory smakowe, jak i zdrowie swoich klientów. - Te projekty wymagają od nas dużego zaangażowania, są naszym mocnym zobowiązaniem - mówi Adam Manikowski.
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Auchan w ramach restrukturyzacji zwolni blisko 2400 pracowników. W samych tylko sklepach pracę straci ponad 900 osób