Konferencje
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami 08.04.2025 / 11:40
Marek Złakowski: W e-grocery sieci Biedronka regularnie pojawiają się szczyty zakupowe, które powodują "saturację" sklepu 07.04.2025 / 14:40
Rafał Drzewiecki, TikTok na Retail Trends 2025: Nasza platforma potrafi zwiększać sprzedaż w sklepach stacjonarnych 07.04.2025 / 14:11
Zapraszamy na Konferencję Środowiskową Interzero 2025. Bądź z nami 3-4 czerwca w hotelu Warszawianka! 07.04.2025 / 13:13
Dariusz Sinkiewicz, Lagardere Travel Retail na Retail Trends 2025: Późno zaczęliśmy budowę ekosystemu, ale złapaliśmy wiatr w żagle 07.04.2025 / 13:05
Ewa Szmidt na Retail Trends 2025: Sieć stacjonarna jest kluczowym elementem naszego ekosystemu, bo daje nam przewagi w pozostałych elementach 07.04.2025 / 07:45
Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025] 06.04.2025 / 09:00
TOP10 wiadomości tygodnia: Retail Trends 2025, wojna handlowa Trumpa, wyniki Eurocashu, Franczyzowy Superbohater i najważniejsze nagrody dla polskiego handlu 05.04.2025 / 09:00
Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Dino – lokalny bohater czy killer małych sklepów? Komu naprawdę odbiera klientów?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o planach ekspansji