Patrząc na rynek możemy zauważyć, że dyskonty i sklepy convenience wykorzystują zachodzące na nim zmiany niezwykle efektywnie. Gorzej radzą sobie z kolei supermarkety, hipermarkety oraz sklepy osiedlowe. Czy te koncepty handlowe znajdą odpowiedź na to, jak lepiej zadbać o potrzeby klientów? Jaka czeka je przyszłość? Tę, jak i wiele innych kwestii poruszymy z ekspertami podczas niezwykle ciekawego bloku tematycznego "Channels Trends", który odbędzie się podczas kongresu Retail Trends 2025.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Od kasjera do menedżera. Biedronka rozpoczęła program "Akcja Operacja", dzięki któremu można awansować na kierownicze stanowisko
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]