Handel detaliczny
Od strategii do półki – jak model CMF360° pomaga detalistom i producentom mówić jednym językiem 14.11.2025 / 12:37
Jednostki szybkiego reagowania. Marki FMCG świetnie radzą sobie z real-time marketingiem 14.11.2025 / 12:23
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z firmą reprezentującą największych producentów napojów 14.11.2025 / 12:21
Grupa Empik mocno inwestuje w AI. Miliard spersonalizowanych kampanii marketingowych 14.11.2025 / 08:53
Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS] 14.11.2025 / 06:07
Operator Pizzy Hut i Starbucksa z rekordową sprzedażą. Polska i region napędzają Amrest 13.11.2025 / 21:51
Właściciel Biedronki buduje produkcyjnego giganta. Jerónimo Martins inwestuje w kluczowy surowiec 13.11.2025 / 20:20
Lidl uruchamia pierwsze sklepy mobilne. Sieć chce dojechać do nowych klientów 13.11.2025 / 19:18
Sebastian Rennack
Łukasz Stępniak
Michał Kokoszkiewicz
Paweł Jachowski
Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Biedronka przygotowała zestaw paczek świątecznych dla pracowników. Co dostaną dzieci i dorośli?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o ekspansji