Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką trwa w najlepsze. Jak na tę sytuację reagują konsumenci? Są już zmęczeni czy chętnie korzystają z kolejnych okazji zakupowych? Odpowiedź przynoszą wyniki badania* przeprowadzonego specjalnie dla "Wiadomości Handlowych" przez analityków z UCE Research.
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice
Prezes właściciela Netto mówi o kradzieżach w sklepach. „Kradną osoby, których byśmy o to nie podejrzewali”