Firmy zajmujące się produkcją spożywczą nie mają lekko. Z analiz PKO Banku Polskiego wynika, że rentowność branży spada i wg prognoz będzie nadal delikatnie spadać. Dzieje się to za sprawą rosnących kosztów, które w przypadku firm produkujących czekolady i wyroby cukiernicze wzrosły aż o 86 proc.
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem