Rynek produktów dla dzieci

Danone zamierza niemal całkowicie wycofać się z Rosji 14.10.2022 / 08:23

Rusza Retail Trends 2022! Porozmawiamy o trendach, które na zawsze zmienią sektor FMCG i handel detaliczny 24.05.2022 / 06:30

Danone zwiększa dostawy mleka dla niemowląt z Europy do USA, aby rozwiązać problem niedoborów 21.05.2022 / 23:19

Tisze jediesz, dalsze budiesz. Adam Łaszyn, Alert Media o kryzysie wizerunkowym marek wywołanym wojną i tym czy można sobie z nim poradzić 03.04.2022 / 14:30

Jakie marki należą do Nestle? Lista produktów, które mogą zostać zbojkotowane 21.03.2022 / 15:28

Premier Ukrainy chce, by Nestle wycofało się z Rosji. Interweniował u prezesa spółki. Koncern zostaje 18.03.2022 / 08:19

Kobiety mogą zwiększyć innowacyjność polskiego sektora rolno-spożywczego 09.03.2022 / 20:02

Procter&Gamble zawiesza działalność na Ukrainie. W Rosji wstrzymuje nowe inwestycje i ogranicza portfolio 09.03.2022 / 11:02

Carrefour ogłosił, że... przejmuje Biedronkę. Co to będzie?
Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Co dalej z Woolworthem? Prezes polskiego oddziału zdradza plany niemieckiej centrali
Anita Sowińska, wiceminister klimatu i środowiska nt. ustawy o ROP: Chcemy znaleźć równowagę pomiędzy interesami przedsiębiorców i samorządów [WYWIAD]
Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek