Wrześniowe badanie koszyka cenowego ASM Saleforce Agency przyniosło powrót do status quo, bo tak można nazwać wielomiesięczne liderowanie Auchan w rankingu sieci, w których za zestaw 40 podstawowych artykułów FMCG klienci płacą najmniej. Co stało się z Lidlem, który w poprzednim badaniu był numerem 1 oraz z Biedronką, która w sierpniu zajęła trzecie miejsce na podium i musiała uznać wyższość swojego największego rywala?
Największe sieci handlowe przeciwko wolnej Wigilii. „Straty finansowe, utrudnienia organizacyjne”
Zakaz handlu w sobotę wieczorem? Posłanka chce skracać godziny otwarcia sklepów, Solidarność przyklaskuje temu pomysłowi
Przedsiębiorcy jednym głosem: przełóżmy start systemu kaucyjnego na rok 2026! Jest apel do premiera Tuska
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?