W ostatnich latach można zauważyć dynamiczny rozwój współpracy między branżą spożywczą i kosmetyczną. Na pozór mogą się one wydawać odległymi sektorami, ale coraz częściej obserwujemy ich zbliżenie, a co za tym idzie, niekiedy nawet zacieranie granic między tym, co jadalne, a nietrujące.
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Auchan w ramach restrukturyzacji zwolni blisko 2400 pracowników. W samych tylko sklepach pracę straci ponad 900 osób