Działająca od ponad 33 lat firma Dawtona, przechodzi proces rebrandingu marki, który redefiniuje jej wizerunek i wzmacnia pozycję w sektorze FMCG. W ramach podjętych działań firma zmieniła logo i design opakowań oraz wprowadza na rynek nowe produkty, odpowiadając tym samym na trendy i potrzeby konsumentów. Rebranding obejmuje pełne portfolio marki, która łączy 11 kluczowych kategorii – od produktów pomidorowych, poprzez warzywa konserwowe aż po sosy gotowe.
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice
Sieć Dino powinna uruchomić drugi format sklepu, który pozwoli jej podbić nowy bogaty rynek