Na rynku detalicznym toczy się bezpardonowa walka o konsumentów i ich lojalność. Zwycięstwo w niej zapewni sobie ten, kto zaoferuje klientom nie tylko atrakcyjne ceny, ale i odpowiednio skrojony garnitur marek, wyposażonych w atrybuty, które przemawiają do kupujących. Jak go stworzyć? Odpowiedź na to pytanie uzyskasz podczas kongresu Retail Trends 2025.
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta