Marki własne i marki prywatne
Hebar celuje w 100 mln zł przychodu do 2030 r. Firma widzi potencjał w markach własnych 05.08.2025 / 16:46
Lidl poluje na młodych klientów Coca-Coli i PepsiCo. To strategicznie zaplanowana ofensywa marki własnej 04.08.2025 / 18:39
Takiego sklepu Lidla jeszcze nie było! Sieć otworzyła pierwszą placówkę nowego typu 01.08.2025 / 11:11
Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł 24.07.2025 / 17:31
Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD] 17.07.2025 / 16:02
Zmienia się rola marek własnych. Sieci handlowe szukają nowych sposobów na zyskanie przewagi [ANALIZA] 17.07.2025 / 14:21
Biedronka i Ślimak idą po klientów Żabki. Poznaliśmy nowy projekt, który testuje dyskonter [NASZ NEWS] 15.07.2025 / 15:42
Hybrydowe mięso w Lidlu. Klienci nie zauważą różnicy! Co trafiło na sklepowe półki? 24.06.2025 / 15:48
Paweł Jachowski
Łukasz Stępniak
Biedronka zapłaci 30 tys. zł za mobbing. Kasjerka wygrała z gigantem przed sądem batalię o odszkodowanie
Lidl Plus z nową funkcją. Sieć testuje Scan & Go w 20 lokalizacjach
Biedronka zagęszcza ruchy. Największa sieć dyskontów w kraju o krok bliżej do systemu kaucyjnego
Czy polski handel znalazł w retail mediach nowe przychodowe eldorado?
Kultowa marka piwa powraca! Kompania Piwowarska reaktywowała produkt razem z Żabką