Marketing i strategie promocyjne
Biedronka coraz mocniejsza w gamingu. Sieć “odpala” nową edycję gry na platformie Roblox 13.10.2025 / 15:45
Sklep Biedronki na Roblox. Nowy kierunek ekspansji sieci dyskontów 13.10.2025 / 15:27
Biedronka upraszcza zakupy. Dzięki kuponom w aplikacji będzie można taniej kupować w sklepach 10.10.2025 / 15:09
Chipsy Lay’s na nowo! PepsiCo. wprowadza nowy wizerunek marki 10.10.2025 / 10:18
Retail Media In-Store: Sieci handlowe zostają wydawcami i podgryzają tradycyjne media z użyciem AI i IoT 06.10.2025 / 11:49
Circle K odwraca logikę programu lojalnościowego Extra. Sieć będzie nagradzać lojalność od pierwszej wizyty na stacji 30.09.2025 / 09:16
Lidl urządza Kitchen Games w Kuchni Lidla. Trwa bitwa influencerów kulinarnych 26.09.2025 / 16:53
Netflix skoczył po piwo. Największe piwno-streamingowe partnerstwo świata 25.09.2025 / 22:59
Jakub Sadowski
Michał Kokoszkiewicz
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Żabki będą odwiedzać lotne brygady. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sprzedaż Eurocashu w dół! Paweł Surówka: Wyniki są poniżej naszych oczekiwań
Eurocash zamyka ponad 100 sklepów Delikatesy Centrum. To jeszcze nie koniec
Czy Dino łamie prawo pracy? Pracownicy sieci bez świadczeń socjalnych