W ostatnich latach można zauważyć dynamiczny rozwój współpracy między branżą spożywczą i kosmetyczną. Na pozór mogą się one wydawać odległymi sektorami, ale coraz częściej obserwujemy ich zbliżenie, a co za tym idzie, niekiedy nawet zacieranie granic między tym, co jadalne, a nietrujące.
Zakaz handlu w sobotę wieczorem? Posłanka chce skracać godziny otwarcia sklepów, Solidarność przyklaskuje temu pomysłowi
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Rewolucyjna zmiana w projekcie nowelizacji ustawy kaucyjnej. Rządzący zrozumieli to, co handel i branża napojowa wiedzą od dawna
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?