Dane dotyczące kradzieży w sklepach zaskakują - zmiany danych dwucyfrowe Zaskakujące dane z policyjnych rejestrów: liczba kradzieży w sklepach spada kolejny kwartał z rzędu, a zmiany rok do roku są nawet dwucyfrowe. Jakie są powody, że konsumenci kradną mniej?
Reakcja łańcuchowa. Jak globalne zmiany wpływają na działania konsumentów w branży FMCG? 23.10.2024 / 16:05
Czy „łamanie zasad” ma przyszłość w branży FMCG? Moda na ‘rule rebellion‘ - przyciągnie konsumentów do nowych trendów w żywności 18.10.2024 / 10:38
Od zielonej transformacji nie ma odwrotu. Czego chcą konsumenci, a co przewidują sprzedawcy i właściciele marek? 20.09.2024 / 10:33
Dostawcy i sieci handlowe muszą rozwinąć silver marketing. Jak dotrzeć do grupy konsumentów 50+? 09.09.2024 / 17:52
Klienci sklepów dziecinnieją! Dlaczego dorośli kupują coraz więcej zabawek i co to oznacza dla rynku FMCG? 23.08.2024 / 15:52
Akcja "Back to school" świetną okazją do budowy relacji sklepów i marek producenckich z młodymi konsumentami 21.08.2024 / 10:46
Łukasz Rawa ETS2 podniesie koszty życia w Polsce. Jakie będą konsekwencje dla rynku FMCG? 20.08.2024 / 11:00
Łukasz Rawa Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Na rynek FMCG wraca popyt. Konsument nie potrzebuje tylu promocji, ale i tak je dostanie 14.08.2024 / 12:53
Gen Z to najliczniejsza i najbogatsza generacja w historii. Liczby obalają mit o "spłukanym pokoleniu" [RAPORT] 06.08.2024 / 14:53
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie 21.06.2024 / 15:34
Łukasz Rawa Hedonizm w sklepie spożywczym. Konsumenci szukają przyjemności. Zdrowie i etyka tracą na znaczeniu 11.06.2024 / 18:02
Klienci pytają w sklepach o podwyżki cen. Odmrożenie VAT-u na żywność budzi niepokój 04.06.2024 / 09:10
Polacy na dzieciach nie potrafią oszczędzać. Branże produkujące dla najmłodszych konsumentów mają się naprawdę dobrze 31.05.2024 / 11:26
Primark dla społeczności LGBTQI+. Sieć wprowadza do polskich sklepów linię odzieży Pride z okazji Miesiąca Dumy LGBT. Jakie tęczowe produkty znajdą klienci? 31.05.2024 / 11:01
Polski rynek dóbr luksusowych ma się coraz lepiej. Jego wartość to już ponad 42 mld zł 23.05.2024 / 09:57
Kradzieże w sklepach rzadziej rejestrowane. Czy to oznacza, że złodzieje odpuścili? 21.05.2024 / 08:55
13.11. Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci?
13.11. Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
13.11. Marek Bucior, Maspex: Więcej restrykcji dla sprzedawców alkoholu powoduje wzrost szarej strefy
11:54 Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci?
11:09 Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Cyfrowy konsument w Polsce: łowienie okazji, internetowy second hand i przesiadywanie na TikToku [ANALIZA] 08.05.2024 / 15:33
Klienci stacji paliw coraz częściej chodzą tam po... zakupy, a co z tankowaniem? Kim są i czego oczekują? 07.05.2024 / 15:53
Grill bez alkoholu? Raczej nie w Polsce. Przed majówką Polacy ruszą do sklepów po piwo i napoje wysokoprocentowe 25.04.2024 / 11:14
Polacy chcą mocno imprezować w czasie długiego majowego weekendu. Ile wydadzą na alkohol i kiełbasę? 24.04.2024 / 09:54
Pokolenia Z i Alfa na zakupach. Zamiast smart shoppingu uprawiają smart spending [ANALIZA] 17.04.2024 / 12:52
Rynek produktów premium nie tak odporny na zawirowania jak się wydawało? Konsumenci wolą tańsze produkty 16.04.2024 / 08:46
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość 08.04.2024 / 18:19
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów 07.04.2024 / 09:00
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem