Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką trwa w najlepsze. Jak na tę sytuację reagują konsumenci? Są już zmęczeni czy chętnie korzystają z kolejnych okazji zakupowych? Odpowiedź przynoszą wyniki badania* przeprowadzonego specjalnie dla "Wiadomości Handlowych" przez analityków z UCE Research.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Od kasjera do menedżera. Biedronka rozpoczęła program "Akcja Operacja", dzięki któremu można awansować na kierownicze stanowisko
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]