Aktualnie branżę FMCG bardzo mocno kształtuje trend zrównoważonego rozwoju, który staje się nie tylko normą, ale także kluczowym czynnikiem wzrostu dla firm. Firmy nie mogą też zapominać, że w świecie, w którym ceni się indywidualność, kluczowym elementem strategii marketingowych FMCG staje się personalizacja. Komentuje Przemysław Gostkiewicz, prezes, Grupy Sokołów.
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice
Prezes właściciela Netto mówi o kradzieżach w sklepach. „Kradną osoby, których byśmy o to nie podejrzewali”