Aplikacja zakupowa Biedronki została ściągnięta przez 10 milionów klientów. Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Biedronce podkreśliła w trakcie kongresu Retail Trends 2024, że jest to dla sieci bardzo cenne narzędzie. Na co pozwala?
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Auchan w ramach restrukturyzacji zwolni blisko 2400 pracowników. W samych tylko sklepach pracę straci ponad 900 osób