Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci? Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. Operator zapowiada rozwój projektu.
Strategia KiK na rozwój w Polsce. Jan Skowron, CEO: Jesteśmy pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy 12.11.2024 / 12:32
POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb 07.11.2024 / 15:10
Klienci Lidla obejrzą Gwiezdne Wojny i Avengersów. Dyskonter nawiązał partnerstwo z platformą Disney+ 31.10.2024 / 08:17
Żabka udostępnia nową wersję aplikacji Żappka. Wśród nowości: integracja z innymi biznesami grupy i... wymiana żappsów na monety Allegro 23.10.2024 / 11:56
Lidl robi kolejny krok w procesie automatyzacji zakupów. Dyskonter wprowadza usługę samodzielnego skanowania produktów 18.10.2024 / 13:03
Moja Biedronka i Lidl Plus najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce. Czemu konsumenci coraz częściej z nich korzystają? 07.10.2024 / 16:22
Lidl startuje z programem Benefit Plus. Dla klientów: zniżki do kina, tańsze paliwo i... rabat na subskrypcję Onetu 07.10.2024 / 10:23
Gang Produkciaków niedawno wystartował, a do klientów Biedronki trafiło 800 tys. maskotek 27.09.2024 / 11:36
Żabka rozdaje w sklepach... papierowe kupony. Chce przyciągnąć klientów, którzy nie korzystają z Żappki? 16.09.2024 / 13:27
Aplikacja Vitay napędza sprzedaż na stacjach Orlen. Koncern ogłasza sukces wakacyjnej promocji 06.09.2024 / 16:06
Decathlon rozda zniżki za dane ze smartwatchy. Trzeba ćwiczyć przynajmniej godzinę w tygodniu 02.09.2024 / 12:00
Konrad Kaszuba Suma wszystkich strachów. Dlaczego polski konsument jest słabszy niż sądziliśmy? [ANALIZA] 30.08.2024 / 14:27
Gang Produkciaków już jest w Biedronce. W tym roku punkty można zbierać też w aplikacji 26.08.2024 / 13:28
Nowa Żappka nadchodzi! Żabka uruchomi nową wersję swojej aplikacji. Wiemy kiedy rozpoczną się testy appki 24.08.2024 / 09:28
Żabka znów zmienia regulaminy swoich usług. Szykuje się na nowe w Delio, Jush! i Nano 22.08.2024 / 15:11
Produkciaki - Biedronka zapowiedziała nowy gang. Wiemy, jakie maskotki będą w zestawie i kiedy trafią do sklepów. Będzie nawet… papier toaletowy i appka 22.08.2024 / 10:30
Akcja "Back to school" świetną okazją do budowy relacji sklepów i marek producenckich z młodymi konsumentami 21.08.2024 / 10:46
Stokrotka w tym roku wyprzedziła Biedronkę. Szybciej od rywala wprowadziła do sklepów własny "gang" maskotek 14.08.2024 / 11:57
Biedronka znów uderzyła w Lidla i zasypała sms-ami uczestników programu lojalnościowego 13.08.2024 / 11:32
Biedronka ma najniższe ceny! Nie, tańszy jest Lidl! Jest ‘wyrok‘ ws. tego, które sklepy są najtańsze 10.08.2024 / 12:21
13.11. Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci?
13.11. Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
13.11. Marek Bucior, Maspex: Więcej restrykcji dla sprzedawców alkoholu powoduje wzrost szarej strefy
11:54 Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci?
11:09 Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Intermarché z nowymi sklepami i wzrostem obrotów. Grupa Muszkieterów notuje wzrost ponad inflację i potwierdza cel na koniec roku 05.08.2024 / 11:50
Kaufland zwiększa poziom personalizacji w programie lojalnościowym Kaufland Card. Sieć zapowiada kolejne zmiany 01.08.2024 / 14:12
Carrefour zmienia zasady gry! Operator rozwija wspólnie z dostawcami projekt lojalnościowy. Sieć dotrze do 10 mln klientów 01.08.2024 / 10:52
Muszkieterowie prezentują nową odsłonę programu lojalnościowego "Moje Intermarché" 01.08.2024 / 09:52
Magda Głowacka Nowy gang w Biedronce. Jakie maskotki szykuje dyskontowa sieć w 2024 roku i kiedy trafią one do sklepów? 09.07.2024 / 16:04
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Wpływy z akcyzy delikatnie powyżej oczekiwań, ale są wyjątki. Na sprzedaży piwa państwo nie zarabia tyle, ile by chciało
Branża roślinnych zamienników mięsa w Polsce rozwija się wolniej niż zachodnia. Czy rodzime firmy mają szansę zmniejszyć dystans?
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem